Retourneren Nederlandse klanten
https://shopify.com/78840562013/account
- U heeft als consument het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren zonder opgave van reden. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om het product dat u bij ons hebt aangeschaft retour te sturen.
- De verzendkosten van de producten die retour gezonden worden, komen voor rekening van de klant. Uiteraard is het ook mogelijk om te kiezen voor retourneren via Post NL, DHL of andere vervoerder.
- Passen van producten is toegestaan. Het kan zijn dat er haren op het product terecht komen van uw hond. Wij verzoeken u vriendelijk het product schoon en vrij van haren aan ons te retourneren. Wanneer het product er gebruikt en niet als nieuw uit ziet, is het mogelijk dat de retour niet geaccepteerd zal worden.
- Wanneer de artikel(en) door ons in goede orde zijn ontvangen krijgt u het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten (4,99 € ) binnen 14 dagen gecrediteerd op uw bankrekening of paypal account. Verzendkosten die betaald zijn door de klant, worden enkel gecrediteerd bij een volledige retour. Retouren die met paypal betaald zijn worden gecrediteerd op het paypal account waar de aankoop mee gedaan is.
- Klarna: Wanneer je een deel van de bestelling of de gehele bestelling retour stuurt, dien je de eventuele retourkosten, het totaalbedrag van de producten die je wél wil houden én de transactiekosten te voldoen aan Klarna. De retourkosten staan niet vermeld op de klarna factuur, deze dienen bij de pakketdienst betaald te worden.
Hiervoor ontvang je van Klarna een gecorrigeerde factuur. Het resterende bedrag dien je, binnen de gestelde betalingstermijn, te voldoen.
- Indien u destijds hebt gekozen voor een duurdere verzendoptie, dan krijgt u alleen de kosten voor de standaard verzendmethode terug. Dit is enkel bij bestellingen die niet bij een pakket punt afgehaald worden.
- Wanneer u uw bestelling volledig retour stuurt, is het verplicht om de order compleet terug te zenden naar ons ( dus ook de cadeautjes of folders die er bij ontvangen zijn of eventueel koekjes ). Wanneer wij het niet compleet terug ontvangen, kunnen wij het bedrag van de extraatjes die niet zijn mee gestuurd retour, van het aankoopbedrag af halen wat terug gestort wordt.
- Retour adres:
Frenkiezdogshop
Van Dusseldorpstraat 13
4461 LT Goes
Retourneren Belgische klanten
- U heeft als consument het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren zonder opgave van reden. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om het product dat u bij ons hebt aangeschaft retour te sturen.
- Wanneer de artikel(en) door ons in goede orde zijn ontvangen krijgt u het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten 9,99€ Belgie/Eu) binnen 14 dagen gecrediteerd op uw bankrekening of paypal account. Retouren die met paypal betaald zijn worden gecrediteerd op het paypal account waar de aankoop mee gedaan is.
- De verzendkosten worden alleen gecrediteerd bij een volledige retour. Als u 1 of meerdere producten van je bestelling houdt dan worden de verzendkosten niet gecrediteerd.
- De verzendkosten van de producten die retour gezonden worden, komen voor rekening van de klant.
- Retour adres:
Cees & Coos Webshop
Van Dusseldorpstraat 13
4461 LT Goes Nederland
Lees alstublieft deze pagina goed door. Mocht er iets onduidelijk zijn, neem dan gerust contact met ons op.
- Het retourneren van producten is op eigen risico.
- U dient uiteraard het product met alle geleverde toebehoren en, indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren. Graag verzoeken wij u de aangehechte labels niet los te maken van het product tijdens het passen. Wij kunnen de producten waarvan de labels ontbreken niet meer als nieuw verkopen.
- Het passen van onze producten is toegestaan.
- Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken kunnen worden geweigerd.
- Rembours kosten worden bij een retour niet gecrediteerd en zijn voor de rekening van de consument.
-Wanneer u een account heeft aangemaakt, kunt u gemakkelijk nadat u bent ingelogd aangeven welke artikelen er retour gestuurd moeten worden. U kunt hier ook de retour reden opgeven, en de actie die ondernomen moet worden door Frenkiezdogshop.
Ruilen
Wilt u graag items ruilen tegen bijvoorbeeld een andere maat, of een ander item, dan is de volgende procedure van toepassing:
- 1. Plaats zelf een nieuwe bestelling & betaal deze direct.
- Het voordeel hiervan is dat een item sneller voor u is gereserveerd en verstuurd.
- Als u een artikel wilt ruilen kan je ook contact opnemen info@ceesencoosshop.nl of via het (digitale) herroepings formulier. Uiteraard is het online aanmelden van de retour via uw account ook mogelijk.
- Retour adres
Frenkiezdogshop
Van Dusseldorpstraat 13
4461 LT Goes
Digitaal Herroepingsformulier
Ga hier naar het digitaal herroepingsformulier
Ik deel u hierbij mede dat ik onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende artikel(en) herroep.
Defecten
- Als je een defect artikel heb neem dan contact met ons op.
- Een defect artikel kan worden omgeruild voor een mits mogelijk zelfde artikel of een vervangend artikel.
Garantie
- Frenkiezdogshopshop geeft wettelijk verplicht garantie periode al haar producten.
- Garantie geldt uiteraard niet op producten met schade als gevolg van bijten en/of slijtage door normaal gebruik van de producten.
Platform Online Dispute resolution
Ben je niet tevreden over je aankoop of heb je een klacht? Laat dit ons weten via info@ceesencoosshop.nl Als je niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht dan kun je sinds 15 februari 2016 je klacht indienen bij het platform ODR (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie.